Цена по запросу
Зробити замовленняГотівкова оплата1️⃣
Товар оплачується готівкою тільки в національній валюті. При здійсненні оплати Ви отримуєте товарний чек.
Оплата картами Visa і MasterCard2️⃣
Оплата здійснюється картами Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії наступним чином: при оформленні замовлення на сайті Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі «Оплата» потрібно вибрати пункт «Оплатити банківською картою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів. Наявність паспорта платника є єдиною умовою при отриманні замовлення.
Безготівкова оплата на сайте✔️
При оформленні замовлення через корзину сайту рахунок буде від нашого ФОП. Ціни на сайті і в рахунку вказані з урахуванням ПДВ. Для оплати товарів за безготівковим розрахунком вам необхідно при оформленні замовлення вибрати тип оплати «Безготівкова» і заповнити рекомендовані поля. Після узгодження з менеджером відділу безготівкового розрахунку або підтвердження в автоматичному режимі, а також підтвердження резерву вам на електронну пошту буде надіслано рахунок-фактуру.
Наданий вам рахунок дійсний три банківські дні, не рахуючи день виставлення рахунку. Якщо ви плануєте платити прострочений рахунок, то необхідно уточнити наявність товару і актуальність ціни. Тому що продавець не несе відповідальності за наявність товару після оплати недійсного рахунку.
Зверніть увагу, що юридичні особи можуть отримати товар за дорученням з паспортом (одержувачем може бути лише той співробітник, на кого виписана довіреність) або з круглою печаткою організації та паспортом. У разі отримання товару ФОП потрібна довіреність, якщо його забирає співробітник ФОП, а не сам підприємець. При оформленні замовлення юридичній і фізичній особі-підприємцю необхідно надати наступні документи:
- свідоцтво про реєстрацію,
- свідоцтво платника ПДВ (при наявності),
- свідоцтво платника єдиного податку (за наявності).
Замовлення відвантажується після зарахування коштів.
- переходите до формування замовлення на сайті.
- виберіть форму оплати «Безготівкова».
- заповніть рекомендовані поля.
Після отримання замовлення вам подзвонить фахівець для його підтвердження. На електронну адресу будуть відправлені документи:
- наш типовий договір.
- рахунок.
- специфікація.
- установчі документи нашого ФОП.
- видаткова накладна (при необхідності).
- акт виконаних робіт на доставку (при необхідності).
Оригінал видаткової накладної та акт на доставку (при необхідності) можна отримати самостійно на Центрах видачі інтернет-замовлень або ж ми відправимо поштою. Якщо є можливість оплати замовлення по скан-копії документів, то оригінали отримуєте разом з товаром після зарахування коштів.
Безготівкова оплата в магазіне✔️
Покупець хоче отримати рахунок-фактуру:
- Потрібно звернутися в магазин "HOMEDOORS" і вибрати необхідний товар разом з продавцем, на який він випише Рахунок-фактуру і зарезервує товар.
- Переказ коштів здійснюється будь-яким зручним для вас способом, на наш розрахунковий рахунок ФОП.
- Стаціонарного терміналу (еквайрингу), у нас немає. Переклад здійснюється тільки за операціями банку.
- Після оплати покупець може забрати замовлення (у міру готовності)
- Відвантаження товару здійснюється тільки за умови 100% оплати замовлення
-Самовивозом (з точки видачі товарів)
-Самовивозом (зі складу партнера)
-Відправка транспортною компанією
-Адресной доставкою нашим кур'єром
- документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія),
- довіреність (при отриманні уповноваженою особою),
- Рахунок-фактури (або специфікація).
При придбанні товару належної якості клієнт може провести обмін на аналогічний товар протягом 14 днів від дати оформлення замовлення. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості або повернути гроші в розмірі вартості товару, який був повернутий.
Умови і причини повернення товару належної якості: ❎
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки. Товар не відповідає вимогам клієнта - за формою, розміром, кольором або іншим характеристикам. У зв'язку з цим товар не може бути використаний клієнтом за призначенням.
- Товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби і ярлики;
- цілісність комплекту і упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Повернення товару здійснюється клієнтом за місцем придбання з подальшим обміном на аналогічний / інший товар або поверненням грошей. Оформлення документів на повернення здійснюється на складі.
Повернення товару здійснюється клієнтом за місцем придбання з подальшим обміном на аналогічний / інший товар або поверненням грошей. Повернення грошей клієнту виробляє точка видачі.
Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, дані для відправки надасть фахівець Інтернет - магазину. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує клієнт. Після прибуття товару на склад компанії, клієнту повертаються гроші в повному розмірі. Під час заміни товару на аналогічний / інший товар, компанія виробляє повторну відправку, погодивши умови доставки і оплати з клієнтом.
Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, дані для відправки надасть фахівець Інтернет - магазину. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує клієнт. Після прибуття товару на склад компанії, клієнту повертаються гроші в повному розмірі. Під час заміни товару на аналогічний / інший товар виробляється відповідний перерахунок вартості. Тобто клієнт доплачує решту суми або отримує залишок суми в залежності від різниці в ціні. Після чого компанія виробляє повторну відправку товару.
Перелік документів для повернення грошей:
Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банку. Фото / скан-копія першої та другої сторінки паспорта. Фото / скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти. Фото / скан-копія документа, що підтверджує оплату (при наявності).
Заява на повернення грошей на фірмовому бланку підприємства з зазначенням банківських реквізитів для повернення грошей, підписом і печаткою. Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання повернутого товару на складі компанії.
Повернення товару неналежної якості (заводський брак) ✅
При виявленні заводського браку в процесі установки або експлуатації, клієнт може провести обмін на аналогічний товар протягом 14 днів від дати оформлення замовлення. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості або повернути гроші в розмірі вартості товару, який був повернутий.
Розгляд претензій на наявність заводського браку проводить відділ рекламацій компанії:
- При претензії - проводиться обмін товару або повернення грошей.
- При претензії - товар повертається клієнтові або утилізується (за бажанням клієнта).
Повернення товару неналежної якості здійснюється клієнтом за місцем придбання. Оформлення документів на розгляд рекламації здійснюється на складі.
Повернення товару неналежної якості здійснюється клієнтом за місцем придбання. Оформлення документів на розгляд рекламації проводиться точкою видачі.
Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, інформацію по відправці надасть фахівець Інтернет - магазину. Перед поверненням товару неналежної якості необхідно надати фото товару на iksweizdar@gmail.com Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує компанія.
Претензія. Бланк претензії надається клієнту співробітником компанії.
Перелік документів для повернення грошей при задоволенні претензії:
Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банку. Фото чи скан-копія першої та другої сторінки паспорта. Фото чи скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти. Фото чи скан-копія документа, що підтверджує оплату.
Заява на повернення грошей на фірмовому бланку підприємства з зазначенням банківських реквізитів для повернення грошей, підписом і печаткою. Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання повернутого товару на складі компанії.